Page 13 - ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΞΥΛΟΤΥΜΠΟΥ
P. 13

6.  ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΙ

                   Το σχολείο δεν επιτρέπει την είσοδο τρίτων προσώπων σε αυτό χωρίς άδεια από τη
                   Διεύθυνση.  Στο Σχολείο οι μαθητές/τριες πρέπει να νιώθουν προστατευμένοι.  Έτσι
                   δεν είναι δυνατό να επιτρέπεται η ανεξέλεγκτη και άσκοπη είσοδος οποιουδήποτε
                   σ’  αυτό.    Γι’  αυτό  και  απαγορεύεται  η  είσοδος  εξωσχολικών  στον  χώρο  του
                   σχολείου και η συναναστροφή των μαθητών/τριών μαζί τους.

                         Με  τον  όρο  «εξωσχολικοί»  εννοούνται  όσοι  –  κυρίως  νεαροί  ή  πρώην
                          μαθητές  του  σχολείου  –  χωρίς  να  έχουν  συγκεκριμένη  και  ουσιαστική
                          εργασία,  εισέρχονται  στο  σχολείο  χωρίς  την  άδεια  της  Διεύθυνσης  και
                          παραβιάζουν τον σχολικό χώρο.
                         Οι μαθητές που υποβοηθούν με τη στάση τους την παραβίαση του σχολικού
                          χώρου είναι συνυπεύθυνοι και συνένοχοι και θα καταγγέλλονται.
                         Δεν  επιτρέπεται  να  πλησιάζουν  οι  μαθητές/τριες  την  περίφραξη  του
                          σχολείου και να μιλούν με εξωσχολικούς ή να παραγγέλνουν φαγητό/ποτό
                          απ΄ έξω.
                         Το Σχολείο είναι υπεύθυνο για την ασφάλεια των μαθητών/τριών εντός του
                          σχολικού χώρου από τις 7.30π.μ. μέχρι τις 1.35μ.μ.

                       7.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ
                       Α. Εξεταζόμενα μαθήματα

                   Προφορική Αξιολόγηση - (60% της βαθμολογίας) - Μορφές αξιολόγησης

                   (α) Ένα  (1) προειδοποιημένο διαγώνισμα, διάρκειας μίας (1) διδακτικής περιόδου για
                   κάθε εξεταζόμενο μάθημα, ανά Τετράμηνο.

                         Για το μάθημα των Νέων Ελληνικών, ένα (1) προειδοποιημένο διαγώνισμα
                          Λογοτεχνίας, διάρκειας μίας (1) διδακτικής περιόδου και ένα (1) προειδοποιημένο
                          διαγώνισμα Γλώσσας (αδίδακτο κείμενο και παραγωγή γραπτού επικοινωνιακού
                          λόγου) , διάρκειας δύο (2) διδακτικών περιόδων, ανά Τετράμηνο.

                   (β) ΜΙΑ μικρή γραπτή προειδοποιημένη άσκηση στην τάξη, όχι μεγαλύτερης διάρκειας
                   των είκοσι λεπτών (20΄)

                   ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ:  ΘΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ και  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ

                   Σημείωση:  Άλλες ασκήσεις μικρής διάρκειας, 5΄ μέχρι 10΄ (απρόοπτες – κ.λπ.)  δε θα
                   βαθμολογούνται. Ο καθηγητής/τρια θα τη διορθώνει και θα δίνει ανατροφοδότηση.

                   (γ) Συμμετοχή: Του/της μαθητή/μαθήτριας στις καθημερινές εργασίες του μαθήματος στην
                   τάξη

                   (δ) Κατ’ οίκον εργασία:  Αφορά ποιοτικές δραστηριότητες, που δεν πρέπει να
                   υπερφορτώνουν το πρόγραμμα και την προσπάθεια του/της μαθητή/μαθήτριας εκτός
                   τάξης.

                   (ε) Ατομική ή ομαδική δημιουργική εργασία μελέτης (project) που προετοιμάζεται κατόπιν
                   ανάθεσης και με την καθοδήγηση του/της διδάσκοντος/ουσας καθηγητή/τριας.
                                                           13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18