Page 13 - ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΞΥΛΟΤΥΜΠΟΥ
P. 13
6. ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΙ
Το σχολείο δεν επιτρέπει την είσοδο τρίτων προσώπων σε αυτό χωρίς άδεια από τη
Διεύθυνση. Στο Σχολείο οι μαθητές/τριες πρέπει να νιώθουν προστατευμένοι. Έτσι
δεν είναι δυνατό να επιτρέπεται η ανεξέλεγκτη και άσκοπη είσοδος οποιουδήποτε
σ’ αυτό. Γι’ αυτό και απαγορεύεται η είσοδος εξωσχολικών στον χώρο του
σχολείου και η συναναστροφή των μαθητών/τριών μαζί τους.
Με τον όρο «εξωσχολικοί» εννοούνται όσοι – κυρίως νεαροί ή πρώην
μαθητές του σχολείου – χωρίς να έχουν συγκεκριμένη και ουσιαστική
εργασία, εισέρχονται στο σχολείο χωρίς την άδεια της Διεύθυνσης και
παραβιάζουν τον σχολικό χώρο.
Οι μαθητές που υποβοηθούν με τη στάση τους την παραβίαση του σχολικού
χώρου είναι συνυπεύθυνοι και συνένοχοι και θα καταγγέλλονται.
Δεν επιτρέπεται να πλησιάζουν οι μαθητές/τριες την περίφραξη του
σχολείου και να μιλούν με εξωσχολικούς ή να παραγγέλνουν φαγητό/ποτό
απ΄ έξω.
Το Σχολείο είναι υπεύθυνο για την ασφάλεια των μαθητών/τριών εντός του
σχολικού χώρου από τις 7.30π.μ. μέχρι τις 1.35μ.μ.
7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ
Α. Εξεταζόμενα μαθήματα
Προφορική Αξιολόγηση - (60% της βαθμολογίας) - Μορφές αξιολόγησης
(α) Ένα (1) προειδοποιημένο διαγώνισμα, διάρκειας μίας (1) διδακτικής περιόδου για
κάθε εξεταζόμενο μάθημα, ανά Τετράμηνο.
Για το μάθημα των Νέων Ελληνικών, ένα (1) προειδοποιημένο διαγώνισμα
Λογοτεχνίας, διάρκειας μίας (1) διδακτικής περιόδου και ένα (1) προειδοποιημένο
διαγώνισμα Γλώσσας (αδίδακτο κείμενο και παραγωγή γραπτού επικοινωνιακού
λόγου) , διάρκειας δύο (2) διδακτικών περιόδων, ανά Τετράμηνο.
(β) ΜΙΑ μικρή γραπτή προειδοποιημένη άσκηση στην τάξη, όχι μεγαλύτερης διάρκειας
των είκοσι λεπτών (20΄)
ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ: ΘΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ και ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ
Σημείωση: Άλλες ασκήσεις μικρής διάρκειας, 5΄ μέχρι 10΄ (απρόοπτες – κ.λπ.) δε θα
βαθμολογούνται. Ο καθηγητής/τρια θα τη διορθώνει και θα δίνει ανατροφοδότηση.
(γ) Συμμετοχή: Του/της μαθητή/μαθήτριας στις καθημερινές εργασίες του μαθήματος στην
τάξη
(δ) Κατ’ οίκον εργασία: Αφορά ποιοτικές δραστηριότητες, που δεν πρέπει να
υπερφορτώνουν το πρόγραμμα και την προσπάθεια του/της μαθητή/μαθήτριας εκτός
τάξης.
(ε) Ατομική ή ομαδική δημιουργική εργασία μελέτης (project) που προετοιμάζεται κατόπιν
ανάθεσης και με την καθοδήγηση του/της διδάσκοντος/ουσας καθηγητή/τριας.
13