Page 24 - ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΞΥΛΟΤΥΜΠΟΥ
P. 24

α) Η αποβολή μία (1) έως έξι (6)
                          Σωματική      βία    σεξουαλικής
                    27                                        β) Η αποβολή μία (1) έως οκτώ (8) ημέρες
                          φύσεως
                                                              γ) Η αποβολή για πάντα από το Σχολείο
                                                              α) Ο παιδαγωγικός διάλογος
                                                              β) Η παρατήρηση
                                                              γ) Η επίπληξη
                                                              δ) Η κοινή γραπτή παιδαγωγική δέσμευση
                                                              ε) Η εκτέλεση κοινωφελούς σχολικής  εργασίας
                                                              στ) Αποβολή μέχρι δύο (2) ημέρες
                    28    Ναρκωτικά                           ζ) Η γραπτή προειδοποίηση για αλλαγή
                                                              τμήματος
                                                              η) Η αλλαγή Τμήματος
                                                              θ) Η αποβολή μία (1) έως τέσσερις (4) ημέρες
                                                              ι) Η αποβολή μία (1) έως έξι (6) ημέρες
                                                              κ) Η αποβολή μία (1) έως οκτώ (8) ημέρες
                                                              λ) Η αποβολή για πάντα από το Σχολείο

                 Η διαγωγή των μαθητών/τριών χαρακτηρίζεται στο τέλος κάθε τετραμήνου, με απόφαση
                 του  Καθηγητικού  Συλλόγου,  ως  Κοσμιοτάτη,  Κοσμία,  Καλή,  Επίμεμπτη,  Κακή,  χωρίς  να
                 δίνεται αριθμητική βαθμολογία. Σε περίπτωση που η διαγωγή χαρακτηρίζεται ως Κοσμία,
                 Καλή, Επίμεμπτη ή Κακή, οι λόγοι τεκμηριώνονται και αναγράφονται σε σχετικό πρακτικό
                 του Καθηγητικού Συλλόγου.

                 Στις  περιπτώσεις  επανειλημμένης  εκτέλεσης  του  ίδιου  παραπτώματος  από  μαθητή,  το
                 αρμόδιο  όργανο  που  διαχειρίζεται  το  σχετικό  παιδαγωγικό  μέτρο,  αν  κρίνει  αναγκαίο,
                 μπορεί να παραπέμψει το θέμα στο άμεσα επόμενο όργανο  για λήψη απόφασης.

                 Για  παραπτώματα  και  συμπεριφορές  που  δεν  περιλαμβάνονται  στον  άνω  πίνακα,  ο
                 Διευθυντής αποφασίζει, τηρουμένων των πιο πάνω αναλογιών, για το όργανο στο οποίο
                 θα παραπεμφθεί  και θα τύχει διαχείρισης η κάθε περίπτωση.



                  ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ
                 Το σχολείο επιδιώκει τη μετάδοση γνώσεων αλλά και τη δημιουργία σωστών ανθρώπων
                 με  την  καλή  συνεργασία  και  την  πειθαρχία  σε  νόμους  και  κανονισμούς.  Αυτό
                 επιτυγχάνεται με την ειλικρίνεια, τον σεβασμό, την αλληλοβοήθεια, την καλή διάθεση, την
                 αυτοσυγκράτηση, την αυτοκυριαρχία και την αρμονική συμβίωση.

                  Η  βελτίωση  του  μαθητή/τριας  επιτυγχάνεται  με  τη  συχνή  επικοινωνία  σχολείου
                 οικογένειας  και  την  αγαστή  συνεργασία.    Όλα  τα  προβλήματα  επιλύονται  με  τον
                 ΔΙΑΛΟΓΟ  και  την  ΠΕΙΘΩ,  που  είναι  τα  κύρια  χαρακτηριστικά  της  δημοκρατικής
                 κοινωνίας.











                                                             24
   19   20   21   22   23   24   25