Page 19 - ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΞΥΛΟΤΥΜΠΟΥ
P. 19

  Η  άρνηση  συμμετοχής  στις  εκδρομές,  στους  ομίλους,  στο  πρόγραμμα  δημιουργικής
                     απασχόλησης και σε άλλες δραστηριότητες του σχολείου
                   Η παρενόχληση κατά τη διάρκεια της δημιουργικής απασχόλησης
                   Το κάπνισμα
                   Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια του μαθήματος
                   Η επέμβαση σε οποιαδήποτε έγγραφα του σχολείου
                   Παραβίαση του Υγειονομικού Πρωτόκολλου


                 ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Για  τα  πειθαρχικά  παραπτώματα  ενημερώνονται  τηλεφωνικώς  και  με
                 επιστολή οι γονείς ή οι κηδεμόνες. Η επιστολή παραδίδεται στον μαθητή δια χειρός και
                 επιστρέφεται στον Β.Δ. υπογεγραμμένη.

                 Στις  περιπτώσεις  επιβολής  του  μέτρου  της  αποβολής,  πέραν  της  μίας  ημέρας,  ο
                 μαθητής/τρια  υποχρεούται  να  παραμείνει  στο  σπίτι.  Μπορεί  όμως  να  ζητήσει  από  τον
                 Διευθυντή του σχολείου να έλθει  συγκεκριμένη περίοδο, για να παρακολουθήσει μάθημα
                 επανάληψης ή να γράψει διαγώνισμα, αν εκείνη την ημέρα είναι αποβλημένος, χωρίς να
                 καταχωρηθεί απουσία. Στις περιπτώσεις που υπάρχει πραγματική αδυναμία των γονέων ή
                 των κηδεμόνων να επιβλέπουν τον μαθητή, ο μαθητής/τρια παραμένει στο σχολείο υπό
                 την επίβλεψη του εκάστοτε οριζόμενου εκπαιδευτικού λειτουργού, ο οποίος εμπλέκει τον
                 μαθητή/τρια  σε  δημιουργική  δραστηριότητα  με  μαθησιακό  στόχο.  Για  την  περίοδο
                 αποβολής  του  μαθητή  σημειώνονται  απουσίες,  μία  για  κάθε  περίοδο.  Ο  μαθητής/τρια,
                 στον οποίο επιβλήθηκε το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής μίας ή περισσότερων ημερών,
                 έχει το δικαίωμα να ζητήσει, εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών, από το όργανο επιβολής
                 του παιδαγωγικού αυτού μέτρου, τη μετατροπή του μέτρου αυτού σε κοινωφελή σχολική
                 ή  και  κοινωνική  δραστηριότητα,  μετά  από  έγκριση  του  Διευθυντή  ή  του  Καθηγητικού
                 Συλλόγου, αν το παιδαγωγικό αυτό μέτρο επιβλήθηκε από τον Καθηγητικό Σύλλογο, και
                 στις περιπτώσεις αυτές δε σημειώνονται απουσίες.



                 Οι κανονισμοί στοχεύουν στη σωστή διαπαιδαγώγηση και διαμόρφωση του χαρακτήρα
                 του μαθητή/τριας, ώστε η ένταξή του στο κοινωνικό σύνολο να γίνεται ομαλά.




                 19. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΓΗ
                 Τα  παιδαγωγικά  μέτρα  αποβλέπουν  στη  βελτίωση  του/της    μαθητή/τριας  και  στην
                 ενίσχυση της  προσωπικής υπευθυνότητας και της αυτοπειθαρχίας του, καθώς επίσης και
                 στη  διασφάλιση  δημοκρατικής  ζωής,  που  αποτελεί  προϋπόθεση  για  την  εύρυθμη  και
                 αποδοτική λειτουργία της σχολικής μονάδας.
                 Νοείται ότι, κατά τη διαδικασία εξέτασης οποιουδήποτε από τα παραπτώματα του πίνακα
                 που  ακολουθεί,  αν  κριθεί  απαραίτητο  από  το  αρμόδιο  όργανο,  ζητείται  η  άποψη  του
                 υπεύθυνου  τμήματος  ή  και  του/της  Συμβούλου  Επαγγελματικής  Αγωγής  ή/και  του/της
                 Εκπαιδευτικού Ψυχολόγου.
                 Στις  περιπτώσεις  επανειλημμένης  διάπραξης  του  ίδιου  παραπτώματος  από  μαθητή,  το
                 αρμόδιο  όργανο  που  διαχειρίζεται  το  σχετικό  παιδαγωγικό  μέτρο,  αν  κρίνει  αναγκαίο,
                 μπορεί να παραπέμψει το θέμα στο αμέσως επόμενο όργανο για λήψη απόφασης.
                 Για παραπτώματα και συμπεριφορές που δεν περιλαμβάνονται στον πιο κάτω πίνακα, ο
                 Διευθυντής  αποφασίζει,  για  το  όργανο  στο  οποίο  θα  παραπεμφθεί  και  θα  τύχει
                 διαχείρισης η κάθε περίπτωση


                                                             19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24