Page 11 - ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΞΥΛΟΤΥΜΠΟΥ
P. 11
2. ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ
Ο/η μαθητής/τρια αποπέμπεται από την τάξη, όταν παρεμποδίζει τη διεξαγωγή του
μαθήματος ή επιδείξει ανάρμοστη συμπεριφορά. Συνοδεύεται από τον/την Πρόεδρο
του τμήματος, παραπέμπεται αμέσως στον υπεύθυνο Βοηθό Διευθυντή/ντρια του
τμήματος ή στον εφημερεύοντα/ουσα Βοηθό Διευθυντή/ντρια και γίνεται γραπτή
καταγγελία από τον καθηγητή/τρια.
3. ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ
Ως Επιμελητές αναλαμβάνουν όλοι ανεξαίρετα οι μαθητές/τριες του τμήματος.
Αναρτάται στην πινακίδα, από τον Υπεύθυνο Καθηγητή/τρια ή τον Πρόεδρο του
τμήματος, εβδομαδιαίος κατάλογος επιμελητών για κάθε τετράμηνο, σύμφωνα με
τον κατάλογο του τμήματος.
Τη γενική ευθύνη για την αποτελεσματική λειτουργία του θεσμού έχει το Συμβούλιο
του τμήματος και ο Υπεύθυνος Καθηγητής/τρια.
Οι Επιμελητές φροντίζουν ώστε να εξέρχονται οι μαθητές/τριες από την τάξη, κατά
τα διαλείμματα, να καθαρίζεται ο πίνακας, η έδρα, η αίθουσα, να υπάρχουν
μαρκαδόροι και σπόγγος και γενικά ευταξία.
Αναφέρουν στον καθηγητή/τρια τους απόντες μαθητές/τριες.
4. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ
Όταν ο/η καθηγητής/τρια δεν προσέλθει έγκαιρα στην τάξη, οι μαθητές/τριες
παραμένουν ήσυχοι και δε βγαίνουν έξω από την αίθουσα. Ο Πρόεδρος του
τμήματος απευθύνεται στον Εφημερεύοντα/ουσα Βοηθό Διευθυντή/ντρια για τις
σχετικές οδηγίες.
5. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε θέματος ή προβλήματος που αφορά το τμήμα:
Ο μαθητής/τρια ή οι μαθητές/τριες αναφέρονται στο Συμβούλιο του τμήματος.
Το Συμβούλιο ενημερώνει τον Υπεύθυνο Καθηγητή του τμήματος.
Ο Υπεύθυνος Καθηγητής/τρια συζητά το θέμα με το Συμβούλιο ή και με ολόκληρο το
τμήμα, για να βρεθεί λύση.
Αν η φύση του θέματος-προβλήματος απαιτεί και την εμπλοκή της Διεύθυνσης, ο
Υπεύθυνος Καθηγητής/τρια αναφέρεται στον υπεύθυνο του τμήματος Β.Δ., που
επιλαμβάνεται του θέματος – προβλήματος.
Αν ο/η Βοηθός Διευθυντής/ντρια το κρίνει σκόπιμο ή το ζητήσουν οι εμπλεκόμενοι,
αναφέρει το θέμα στον Διευθυντή του Σχολείου.
Ευαίσθητα, λεπτά και εμπιστευτικά θέματα–προβλήματα πρέπει να
αντιμετωπίζονται με διακριτικότητα και να επιδιώκεται η εμπλοκή του Γραφείου
Καθοδήγησης (ΣΕΑ), που έχει την κύρια ευθύνη για τέτοιας φύσης προβλήματα.
Ο σεβασμός της προσωπικότητας και η περιφρούρηση της αξιοπρέπειας του
μαθητή/τριας ή των μαθητών/τριών, που αντιμετωπίζουν ευαίσθητα και
εμπιστευτικής φύσης προβλήματα, είναι περισσότερο από απαραίτητη.
11